OFERTA
Start Opis usługi

postheadericon Pomoc zdalna

Firma nasza świadczy także usługi wsparcia informatycznego on-line poprzez sieć internet.

W ten sposób zapewniamy naszym Klientom szybką, fachową i skuteczną pomoc w rozwiązywaniu wielu problemów ze sprzętem i oprogramowaniem. Usługa skierowana jest głównie dla Firm, z którymi mamy podpisane umowy (usługa nieodpłatna, w ramach podpisanej umowy serwisowej), ale istnieje mozliwość obsługi także klientów prywatnych oraz innych firm i instytucji (usługa świadczona odpłatnie według obowiązującego cennika).

Zapraszamy!

Aby skorzystać z naszej usługi wsparcia on-line niezbędne jest zgłoszenie telefoniczne problemu do naszego serwisu (tel. 67 2124306 w. 35), a następnie uruchomienie programu komunikacyjnego pobranego poprzez naszą stronę. W zależności od używanej wersji przeglądarki program można uruchomić od razu w trakcie pobierania lub lub należy najpierw zapisać na dysku, a następnie uruchomić go z podaniem otrzymanego od nas identyfikatora sesji.

Program ten udostępnia pulpit komputera Klienta do obsługi przez nasz serwis. Program komunikacyjny nie jest instalowany na komputerze Klienta, a jedynie uruchamiany na czas świadczenia wsparcia.

W trakcie pracy serwisanta Klient ma stały podgląd na to co serwisant robi w danym momencie.

Połączenie zdalne może zostać w każdej chwili przerwane przez Klienta w sytuacji nie zaakceptowania operacji wykonywanych przez serwisanta.

Dane przesyłane pomiędzy komputerem Klienta i komputerem serwisu są skompresowane specjalnym algorytmem i szyfrowane z wykorzystanie 256-bitowego szyfrowania AES. Dane nigdy nie są przesyłane w postaci jawnego tekstu.

Pobierz program komunikacyjny

Zmieniony (Poniedziałek, 03 Luty 2014 21:04)

 
Wyszukiwarka
GG HANDLOWCY
Gościmy
Naszą witrynę przegląda teraz 54 gości